Tuesday 18 December 2007

Marty zije!


Marty je jedna z veverek, ktere k nam prichazeji z vedlejsiho parku uz delsi cas. Myslim, ze maji pelisek na strome hned za nasim plotem, ale nejsem si jisty. Veverek je v King George's parku hodne, ale k nam na zahradu prichazeji jen dve. A proto jsem si je pojmenoval, abych si je nepletl. Jedna se jmenuje Marty a druha Harry.
Zatimco Marty je velmi odvazny, az primo drzy, Harry je placha a kazdy krok smerem ke me si rozmysli. Ale obe umi stejne dobre zebrat :) Tak je krmim burakama, po kterych by se mohly utlouct, prestoze je pouze schovavaji na ruzna mista a buraku tak mame plnou zahradu.
Bylo to par tydnu co jsem Martyho nevidel. Tak jsem zacal mit strach ze ho dostala kocka, protoze je mohutnejsi a pomalejsi nez treba Harry.
Kolem u sousedu jsou celkem tri kocky, a kdyz zahlidnou veverku stavaji se z nich krvelacni lovci, kteri nemaji jiny cil nez jednu ulovit.
Tak uz jsem se pomalu smiroval s myslenkou ze Marty uz neni. On si ale vybral tu nejlepsi chvili, nedelni odpoledne, kdy jsem zrovna nemel nejlepsi naladu, aby se vratil a bezostysne na me zautocil :o)
Ono uz nema smysl dal nic vysvetlovat, udelal jsem nejaky fotky a video, tak to sem davam, aby se minimalne moje maminka v Cechach mohla pobavit :o)



Jak se to po vas plazi tak je to vzdycky Marty :o)








Harry, tohle je nejbliz co se priblizi



Marty utoci! :o)

No comments: